۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۱۸۰۶۴
خطيب موقت جمعه شهرکرد:

حفظ حيثيت شيعه و نظام اسلامی مدنظر مردان سیاست خارجی کشور باشد

در سياست خارجي بايد ابهت شيعه و جمهوري اسلامي ايران مدنظر باشد و دولت مردان و مسئولان بايد به اين امر دقت کنند.
حفظ حيثيت شيعه و نظام اسلامی مدنظر مردان سیاست خارجی کشور باشد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از مشکات برين، حجت‌الاسلام سيد ابوالحسن فاطمي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقواي الهي اظهار کرد: انسان با تقوا در عمل و شغل به خوبي کار مي کند و در معامله و معاشرت و خانواده داري خوب عمل مي کند.

وي افزود: مسئولان بايد تقوا پيشه کردن را سر لوحه کار خود قرار دهند و با امانتداري و راستگويي در انجام وظيفه خود بکوشند.

فاطمي تصريح کرد: بزرگان جامعه شيعه زحمت زيادي را براي عزت مسلمين کشيده اند و در هر زماني براي حفظ عظمت و بزرگي تشييع تلاش کرده اند.

وي ادامه داد: در سياست خارجي بايد ابهت شيعه و جمهوري اسلامي ايران مدنظر باشد و دولت مردان و مسئولان بايد به اين امر دقت کنند.

خطيب موقت جمعه شهرکرد، با اشاره به ايام حج تاکيد کرد:حتي در سفر زيارتي حج نيز بايد حيثيت شيعه و جهان اسلام در نظر گرفته شود.

فاطمي با اشاره به مهم بودن خواندن دعاي عرفه تصريح کرد: فردا ايران غرق در دعا و مناجات مي شود که اين لياقت از طرف خداوند به بندگان عطا شده است.

وي، با اشاره به عيد قربان و اينکه اين عيد فرصتي براي مستضعفين و بي بضاعت ها است اظهار کرد: قرباني کردن ها مقدمه اي براي پايداري دين و بيداري ما است تا جامعه اسلامي قوي باشد و با روحيه و نشاط بتواند در مقابل دشمنان ايستادگي کند.

فاطمي افزود: ملتي که ضعيف شد ممکن است فريب هر کسي را بخورد ولي ملتي که متحد و قوي باشد در مقابل دشمن ايستادگي مي کند که به برکت جمهوري اسلامي ما روزهاي خوبي را با موفقيت پشت سر گذاشته ايم.

وي با اشاره به اينکه ولايت فقيه به نبوت وصل است گفت: ولايت فقيه کليد اصلي به کمال رسيدن انسان است زيرا انبيا براي رشد و تعالي بشر مبعوث شده اند تا انسان درک درستي از دين به دست آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۰:۳۶

12 Jan 2020